Spalovaci motor

Bolek bolek-konf@eri.cz
Sobota Září 4 21:40:57 CEST 2004


Ahoj,

mam dotaz, ktery sem samozrejme vubec nepatri, ale nevim, kam jinam ho
poslat a ta myslenka je takova, ze by bylo skoda, aby zapadla. No a sam
na realizaci toho nemam, takze se te myslenky klidne vzdam v obecny
prospech. Ale kdybyste na tom nekdo vydelal miliardy, tak si na me
prosim vzpomente :-)

Toz o co jde: Auta, potazmo soucasne spalovaci motory, produkuji C02,
ktery proste jde do luftu a produkuje sklenikovy efekt. Rovnez tak dalsi
emise. Otazka zni: proc se jako okyslicovadlo pouziva prave vzduch? Proc
se nevezme nejaka jina latka, jejiz reakce s benzinem je dostatecne
exotermni, a vysledkem je nejaka kapalina? Pripadne proc se nevezme
vubec uplne jina smes nez benzin+kyslik? Takove auto by melo tri nadrze
- jednu na palivo, jednu na okyslicovadlo a jednu na odpad. Do luftu by
neslo vubec nic, proste by se cas od casu vypustila prislusna odpadni
nadrz. Tim, ze by jeji obsah byl soustreden na jednom miste, bylo by ho
mozne dale zpracovat - napr. nejakou recyklaci.

A ted co vy na to? Trhejte me, skrtte, .....

-- 
====================================================
Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://www.bolekvrany.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (+420) 732 673 905





Další informace o konferenci Hw-list