Banka SK <-> CZ (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Září 3 20:29:15 CEST 2004

Ked som naposledy prevadzal peniaze zo slovenskej VUB do ceskej banky
(bez ohladu na to, do ktorej), poplatok bol 400Sk... Preto som teraz
poprosil znameho slovaka, pracujuceho v Cechach, aby peniaze poslal zo
svojho ceskeho uctu. Ja sa s nim vyrovnam zase na slovenskej strane...

miro