Ventilator pro pole >300Gauss?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 3 17:13:01 CEST 2004

vzhladom na to, ze ste neudali ziadne pozadovane parametre, veci, ktore
vyhovuju je takmer neobmedzene mnozstvo :-)

okrem toho ale vidim, ze ste z ceskej akademie vied a podla pastnuteho
riadku z interneho katalogu (SCEM 06.61.77.650.3, resp. 06.61.77.654.9)
sa domnievam, ze bastlite nejake zariadenie pre CERN.
Pokial potrebujete chladiacu jednotku do racku, takych sa predava vsade
plno a ovela lacnejsie, len musite vediet co chcete.
Este by som dodal, ze vam urcite velmi dobre zname pravidlo je, ze
pokial je nieco v CERN stores, tak sa to musi kupovat odtial, lebo
vsetko co tam je, je schvalene z hladiska bezpecnosti/poziarnej
odolnosti/zivotnosti/zdravotnej nezavadnosti a podobne. Pokial namiesto
kvalitnych ventilatorov namontujete lacne taiwanske sunty tak po
a/ ich pojdete sam vymienat do prostredia so zvysenou radiaciou
b/ radiacia ma velmi nepriaznive ucinky na plasty, pokracujte do bodu a/
c/ ked sa o pol roka zadru a sposobia poziar tak nielen ten vas rack
vyhori do tla
Ale urcite ste ste sa oboznamili s internymi predpismi a bezpecnostnymi
predpismi takze vam to nemusim opakovat :-)

b.