OT bezpecnostni pasy Was: prenosne radiostanice - prenos stavu

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Pátek Září 3 15:39:28 CEST 2004

Hello Kamil,

pátek, 3. září 2004, you wrote:

V  televizi  jsem  viděl, jak auto nabouralo, a do kabiny se napustilo
něco  podobného,  jako  je  montážní  pěna  (do  CELÉ  kabiny). Arnold
Schwarzenegger  odtamtud  vylezl, a zbyl po něm na sedadle řidiče jeho
otisk  v  té  pěně.  Ale  myslím, že to nebyl dokument o automobilizmu
:-)))

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic