OT bezpecnostni pasy

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pátek Září 3 14:22:03 CEST 2004

> aktivoval i bocni AB. Ja tvrdim, ze by temer jiste prezil a to s minimalnim
> zranenim pokud by byl pripoutan.
Mel jsem tu cest si vyzkouset AB, takze si dovoluji k tematu neco rici.

Napalil jsem v cca 60km/h do stojici avie (proste jsem prehlidl ze zastavila),
fabia kombi zacinala u predniho skla a byla podstatne vice rozbita nez
hlinkuv superb. Ja byl nastesti privazan (od te doby se vazu i kdyz couvam do
garaze), AB se aktivoval.

Nevim jak by mi bylo bez AB, ale takhle jsem to prezil bez jakychkoli zlomenin
a muzu rici ze me ani telo moc nebolelo a to zmizelo druhy den.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo