Banka SK-CZ (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 3 14:03:05 CEST 2004

tatra banka ma prichodzie platby z cudziny (CZ neviem) podla mojich
skusenosti zadarmo. zavisi samozrejme ako sa tie peniaze posielaju.

Pokial poslem napriklad z mojej banky v CH svajciarske franky na nejaky
ucet tak to prijimacia banka spracuje bez poplatku. Ale ak poslem z CH
banky do EU priamo eura, tak si prijimacia banka vyuctuje obycajne 10eur
poplatok. V tom je asi ten rozdiel...

balu