OT bezpecnostni pasy Was: prenosne radiostanice - prenos stavu

Jiri Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Pátek Září 3 13:33:43 CEST 2004

Tak uz si k tomu neco prisadim i ja :))
Airbagy ktere jdou pouzivat bez pasu musi obsahovat senzor priblizeni
(pravdepodobne malou kameru) a v pripade, ze by Vas mel zabit tak se
neodpali. Resp. takhle jsem to videl na nekolika vyvojovych kusech.
Predpokladam, ze uz bude neco sofistikovanejsiho - treba viceurovnova sloz s
nekolika rychlostmi atd. Co se tyce tvaru tak nevim to co jsem videl byl
akorat pytel.
S pozdravem Jiri Vojtek