OT bezpecnostni pasy Was: prenosne radiostanice - prenos stavu

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Září 3 11:09:21 CEST 2004

Myslim, ze rozdil je ve tvaru - evropsky je jen takovy ten maly
polstarek na volantu, takze kdyz hlava narazi a telo nedrzi pasy, tak
telo jde dopredu (hlava relativne vuci telu dozadu) - lamani vazu.
Americky AB je obrovsky pytel, ktery podlozi cele telo (to jsou takove
ty obrazky z filmu, jak AB pri vybuchu naplni vpodstate celou kabinu...
;)

KR