OT bezpecnostni pasy Was: prenosne radiostanice - prenos stavu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Září 3 10:57:13 CEST 2004

> No, pasy pouzivam vzdy a vsude, uz jsem se pristihl ze se poutam i
> kdyz vyjizdim z garaze :-)

Jo ackoliv nemam AB nenapadlo by me nevzit si pas. Jinak podobne jsem se
pristihl pri preparkovani ale pro zmenu s rozsvicenim svetel :-)

> Jak se lisi nastaveni AB kdyz se nepouzivaji pasy? Ma pomalejsi
> nafukovani?

pred casem jsem se snazil najit blizsi informace ale vzdy jsem skoncil u
faktu, ze se jedna o AB u ktereho neni nutne pouzit pasy. Predpokladam, ze
to bude v casovani a ve tvaru a smeru nafukovani/vyfukovani. Taky jsem
nezjistil proc treba neni rozlisena funkce AB podle toho jestli je zapnut
pas ale mozna to neni technicky mozne. Jedine co jsem zjistil je, ze AB musi
byt bezpecny i kdyz v pripade pasu s predpinaci dojde k selhani predpinacu
(uz jsem videl predpinac u ktereho se zapalila pouze 1. pyropatrona ze 3).

Pavel