BITSCOPE

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Září 2 22:58:37 CEST 2004

Krucinsky Ladislav napsal(a):

> ...pokud chci mít jistotu že to co vidím tam
> skutečně je, tak sáhnu po tomhle drobečkovi. Znám velmi dobře
> zákonitosti digitálního oscilografování a přesto (nebo právě proto)
> se k tomu analogu obracím čím dál častěji.

To jste napsal velmi trefne. Analog je proste analog a kdyz jsem mel tu
cest treba s HP54600 (a to je dost povedeny kousek), tak jsem si znova
uvedomil, ze hi-tech nemusi byt vzdy k prospechu veci...

U analogu se proste normalne myslicimu cloveku nestane, ze by nekde
omylem nastavil/zapomnel/zmenil nejakou zdanlivou ptakovinu a ono to pak
delalo neco uplne jineho. Cili pokud nepotrebuju specialni funkce (tam
je to bez debat), volba na normalni mereni je jasna.

--
Jirka