prenosne radiostanice - prenos stavu

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Září 2 15:00:10 CEST 2004

Souhlasim, sám jsem viděl jak v Praze na vrakovišti odešel ze světa Favorit. Neuvěřitelná rychlost. Spousta dílů byla hned rozprodána, ostatní rozebráno a rozstrkáno do hromádek na vrakovišti. Při tom by jistě i alarmovací zařízení bylo nalezeno a pak stačí šlápnout nebo ještě lépe přidat do vlaku jedoucího na Sibiř či do Jugoslávie.

 Spolehlivější by byla kombinace níže uvedeného systému vysílač - přijímač a znepojízdnění. Pak rychle přiběhnout a chránit majetek vlastnim tělem. Samozřejmě, je na posouzení, zda auto stojí za diskuzi se zlodějem držícím v ruce vodovodní trubku či jiný přesvědčovací nástroj.

  Já vím, to zní dost pesimisticky, ale tak to vidim.

Radek