BITSCOPE

Tomas Mainzer tmgprs@t-email.cz
Čtvrtek Září 2 12:17:09 CEST 2004

ad signal HDO:
amplitudova modulace nekde kolem 10V (nekdy i trochu vice), frekv.
nejcasteji 216.6Hz. "1 bit" hdo trva asi 1/3s.
T.M.

BTW, na te sitove sinusovce (nebo spis trojuhelnikovce... :-) je docela
vyrazne videt jak se obcas "zavlni", v prvni chvili jsem si myslel, ze
je to nejake ruseni, ale zrejme se jedna o nejakou modulaci (HDO?). Ta
frekvence je zhruba o rad vyssi, coz by tomu HDO mohlo odpovidat (ma
myslim celkem malou frekvenci), a trva to vzdycky tak cca sekundu, coz
by myslim taky mohlo odpovidat delce toho protokolu. Ale zarazilo mne,
ze to ma relativne velkou amlitudu, netusite nekdo, jaka se asi u HDO
pouziva?