nabijanie akumulatorov za 15min :-)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 2 12:01:42 CEST 2004

no hodne dobre nabijecky nabiji tak maximalne 5A a to jeste modelarske
clanky ktere maji velmi male vnitrni odpory. Myslim ze nekdo z modelaru
zminoval, ze prave ten kontakt uvnitr ten vnitrni odpor jeste zhorsuje. Dle
meho ty clanky musi hrat samy o sobe - neverim tomu ze by nejaka tuzka
vydrzela nejak rozume 5A - bezne tuzky (Sanyo AA 1850 pri 7A po peti
minutach neudrzite v ruce) tyhle proudy stezi davaj.

RadekCX