BITSCOPE

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Čtvrtek Září 2 08:37:36 CEST 2004

Dobry den,
chtel jsem take stavet neco jako osciloskop, ale nakonec jsem koupil starsi, jelikoz namaha vynalozena na stavbu se opravdu nevyplati. Podle meho nazoru staci 8bit prevodnik. Rozhodoval jsem se zda neco k PC nebo samostatny pristroj a pak jsem zvolil samostatny. Preci jenom win neni system pro merak :))
Doporucuji kouknout treba na www.ebay.com www.ebay.de a zjistit pripadne ceny starsich pristroju. Sel jsem take timto smerem... S pozdravem Vladimir Loula ml. (http://boat.aeroomni.com)