RF obvody - Bluetooth

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Září 1 21:52:07 CEST 2004

Existuji BT zarizeni, ktere se chovaji jako prestrizena seriova linka.
http://www.smartm.com/product/c_rs_232.cfm?banner=comm
Dodava to nejaka firma v Brne. Cena tusim 2500 kus ale dodaci lhuta byla
silena.
Nastavuje se to jakymkoli terminalovym programem. My pouzili jeden kus s
beznym USB modulem jako nahradu seriove linky z PC.

Martin Hanek