jak na baterie- pravopis

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Září 1 21:03:22 CEST 2004

Kdyz pominu to ze je to naproste reseni blbosti od zadavatele. :-(

Podle mne to mate spatne opravdu vy. Baterie je soustava obecne je soustava
nekolika stejnych prvku (kanonu, piv) a tedy i clanku. Vas popis by byl v
poradku pokud by zarizeni bylo napajeno treba dvema plochymi bateriemi tam
je mnozne cislo v poradku. Pokud je napajeno dvema AA pak jste mohl napsat
bud kryt dvou clanku AA nebo a to mi prijde lepsi kryt baterie nebot clanky
tvori jednu baterii sestavenou ze dvou clanku. To je, ale ciste technicky
vzato - zalezi take zda se jedna o odborny text a nebo navod pro obycejne
lidi.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.