BITSCOPE

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Září 1 20:03:59 CEST 2004

Zkusím přidat pár poznámek ze své stavby osciloskopu, no spíše
digitálního A/D převodníku s propojením na počítač:
1) digitální část obecně není problém, hodně blokovat kondenzátory,
přinejhorším jít s hodinama dolu.
2) 8 bitový převodník je většinou dostatečný, pro signál o amplitude do
10V to je 10/256= 0,04V.
3) analogová část je oříšek, dostatečně rychlá, bez zkreslení a bez
rušení které tam leze ze vzduchu a digitální části.
4) bez slušného SW to je jen jednoúčelový A-D převodník, a pořadný SW
stojí čas

==> pokud to chcete jako levnou variantu osciloskopu, tak není moc
šancí. Pokud to máte pro radost, chcete se něco naučit, tak držim palce
a v případě potřeby vyhrabu informace k mnou stavenému A/D převodníku -
osciloskopu.

Radek