BITSCOPE

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Středa Září 1 17:32:11 CEST 2004

Dobry den,¨
nemam zadne oscilo doma :-( Zajima se o digitani technologii (jendocip,
hradlove pole, programovani picu a na platforme windows) ale chtel bych si
pohrat s videosignalem a ktomu potebuji neco co me ho zobrazi. Nechci zadnou
lampovou priseru doma (analogovy osciloskop). Mylsim si ze jsu schopen si
nejake oscilo (pouze digitalni cast) navrhnou. Pouzil bych nejaky 16-ti
bitovy prevodnik od TI a za nej dal hradlove pole ke kteremu bych pripojil
ctiri sady stejnich pameti, ctiri proto za bych pouzil nejake pomelejsi a
nez se zapise hodnota do prvni pameti, tak bych zapisoval do druhe a potom
treti a nekonec do posledni. Ma predstava je cca 1MB pameti pro prevodnik.
Ktery bych pripojil na USB ale rediji na fire-wire (jeste jsem stim
rozhranim nedelal), takze nevim co by me cekalo za problemy. A analogovou
casti si neporadim. tu bych pouzil nejakou uz navrhnutou treba s BITSCOPE.
Vchechny soucastky smd -> nemam s nima zadne problemy. A to cele by memelo
bejt moc drahe. cca 5000 kc. Nemam predstavu zda bych se do toho vesel. Ani
zda bych to zvladnul. Velkou cast HW uz bydu mejt doma (miniLA) uz jen staci
k nemu pripojit 16-ti bitovy prevodnik. Pro zacatek bude stacit jen to
malinka pamet. Doufam ze bude k full ferzi miniLA kompletni zdojak ktery
bude jeste ve vhdl, ten me jde lit nes abel (jeste jsem ho skoro nevidel).
Pulku bych si nechal jako LA a druhou pulku jako oscilo. No uvidim zda z
toho neco zrealizuji. obcas toho hodne nakecam ale jaksi neni ten cas......

Pavel Prochazka
www.prochazka.zde.cz