Banka (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Středa Září 1 16:59:52 CEST 2004

No ja jsu u KB a mam debitovy ucet. Neustale jsu v minusu. Jednoho dne jsem
potreboval zaplatit 15000 tisic ale muj limit je pouze 10000. Tak jsem
zavolal bankerovy a ten bez problemu zvedl limit na 30000 placeni kartou a
20000 vyber z automatu a odtedka mam beproblemovy pristup k uctu.

Pavel Prochazka
www.prochazka.zde.cz

----- Original Message -----
From: "Sasa - Viky - Svobodova" <viky@zdravotnici.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, August 31, 2004 7:29 PM
Subject: Banka (bylo - Re: miniLA DPS, soucastky a dalsi :-) )

Zdravíčko,

    ano to problém není zajisté. Ale je problém že když chctete u ČSOB
zvednou týdení limit nad 4000 Kč tak je potřeba mít na učtu minimálně 3
měsíce minimálně 10000 Kč. A zatím se mi nepodařilo přijít na to jak
toho dosáhnout když mi tam chodí jenom moje výplata a pokaždé zbyde jen
tak pár stovek nebo maximálně litr. Tak dlouho tam účet nemám Ale
začínám se blížit :-) . Měla jsem u Union Banky ale tak už dobankovala a
tak jsem u ČSOB asi tak 3/4 roku. Není to tak snadné zvýšit limity.
Zkoušela jsem to, to mi věřte :-)

Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz