miniLA DPS, soucastky a dalsi :-)

MK info@mcu.cz
Středa Září 1 14:44:59 CEST 2004

>je nejaka rezerva v DPS pokud jsem si ho neobjednal? jen abych vedel jestli
>ted objednavat ty soucastky, nebo jestli bude pozdeji dalsi kolo :-))

Zatim je par (cca 10) "volnych" mist - lide, kteri si DPS sice objednali, ale zatim se neozvali s adresou.
Pak jsou dva "nahradnici", kteri si sice DPS neobjednali v prvnim kole, ale az pozdeji.

Pokud si nekdo objedna soucastky a nezbude na nej DPS, neni problem nechat chybejici DPS vyrobit.
To se v pohode stihne pred dodanim CPLD.

O tom, zda budou dalsi kola si nedovolim momentalne nic napsat, proste nevim :-))
Zalezi na tom jak dopadne tato hura akce a jake budou ohlasy :-))

S pozdravem
MK