Haluv snimac

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Září 1 12:25:37 CEST 2004

V Bechovicich ve firme ATG nebo ve SVUM budou mit jak meridla magnetickeho
toku s hallovkou, tak etalony. A myslim, ze se s nimi pujde rozumne
domluvit. Mozna i na odkupu starsiho meridla ...
A totez musi mit i v kazde vetsi fabrice, kde delaji defektoskopii. Treba
Letecke opravny Malesice - LOM.
--
Rt