Haluv snimac

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Září 1 09:49:43 CEST 2004

Snimace magnetickeho pole take dodava Honeywell. Samozrejme nikoli ty
low-cost, ale o to vhodnejsi pro linearni mereni.
Kusove mnozstvi je jednodussi koupit z katalogu Farnell nebo RS Components,
od 10 kusu uz primo objednat v prazskem zastoupeni Honeywella na Pankraci
(alespon pred 2 lety to tak bylo).
Viz treba http://content.honeywell.com/sensing/prodinfo/solidstate/ nebo
http://content.honeywell.com/sensing/prodinfo/current/
Sam jsem pomoci hallovy sondy od Honeywella snimal docela linearne proudy
10 - 6000A pouhym prilozenim k vodici.
--
Rt

---