FET dioda

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pondělí Říjen 11 12:40:05 CEST 2004

Zdravim taktez,
ten napad s dobijenim druheho aku pres diodu mne pripada sileny.

Mozne pripady:

1. Motor bezi, nabijeji se oba akumulatory.   OK
2. Motor stoji
   a) oba aku jsou nabite nic nehraje         OK
   b) hraje HiFi druhy aku se vybiji a i nabiji pres diodu z
prvniho,takze se oba aku vybiji. A po nejake dobe nenastartuji
motor.

Pokud druhy aku jen vyrovnava proudove spicky, tak proc to misto
diody nespojit dratem (pres pojistku)?  Optimalni by bylo druhy
aku pri stojicim motru odpojovat, kdyz uz.

Hugo KOTTAS

startování > > neprorazil - automobil Škoda 105)