Na zamyslenie... :-)

MK info@mcu.cz
Pondělí Říjen 11 12:09:04 CEST 2004

> Pro ilustraci - aplikace v mingw - win32
> - konzolova aplikace  -    33 174 B
> - GUI s WinAPI        -  127 212 B
> - GUI s wxWindows  - 967 680 B

A jeste k tomu doplnim:
Jednalo se o jednoduchou aplikaci s cca 20 prvky na plose okna, nejaka tlacitka, labely, comboboxy, editboxy, statusbar
volani dialogu pro otevreni souboru, etc

- navrhnout GUI v Delphi mi trvalo cca 10minut
- prepsat ho do mingw s WinAPI pak nasledne asi 2 hodiny - vice mene boj WinAPI :-)))
- prepsat ho do mingw s wxWindows opet cca 2 hodiny - a opet boj s tridami a manualem wxWindows :-)))

Podotykam, ze se stale bavim jen o GUI, vlastni vykonny algoritmus je mimo.
Pak jsem si skusil navrhnou GUI bez pomoci Delhi - tedy vsechny koordinaty jsem
si prepocitaval rucne a zasekl jsem se na tom tak na ctyri hodiny.
Takze dle meho skromneho nazoru maji RAD systemy nepopiratelnou usporu v casu

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov