Na zamyslenie... :-)

Jiri Brettl brettl_bfb@iol.cz
Pondělí Říjen 11 10:18:55 CEST 2004

Tomu se říká pokrok. Nové počítače a práce jde stejně pomalu jako před lety.
Řekl bych, že je to horší. Spousty času věnovat spamu, virům a podobně.
Velmi efektivní!
JB

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, October 11, 2004 10:07 AM
Subject: RE: Na zamyslenie... :-)

Chacha vy si to predstavujete jak hurvinek valku... :-)))) V tom pripade jim
budete muset dat i odpovidajici vyvojove nastroje z te doby - mame kvuli
tomuhle v kanclu starej Celeron 333 na nic nizsiho se to neodvazuju pustit.
Doma mam jeste P100 s 32MB a delat na tom vyvoj s dnesnima vyvojovyma SW by
bylo ztrraceni casu a ten je u programatoru drahej. Na stare nastroje zase
neni podpora od vyrobcu... Je to stejne jako se vsim jinym materialnim
"bohatstvim".

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.