Merak (multimetr) - zadelavka na flamewar ;)

Kamil Rezac krez7509@artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 11 09:39:03 CEST 2004

Jenom pro vysvetleni - je mi jasne, ze zkrato i tranzistorometr se da
udelat lepsi vedle, ale kdyz se nekam jede (treba eurobot ;), tak radsi
vezu jednu krabicku nez tri - mensi sance ze neco zapomenu, nebo nekde
neco zapomenu... ;)

Mutnost zkratometru je zrejma, tranzistory prijdou na radu, kdyz clovek
nejaky vylovi z krabicky a potrebuje vedet, ktere z rozlozeni nozicek
zrovna ma...

Takze to zkusim shrnout:

APPA 105 - nenasel jsem v prodeji, 106 uz mi prijde dost draha na
bastlici ucely

Protek 506 - nema tranzistory, navic jsem ho nikde nenasel (autor tvrdi,
ze v GME, ale ve webovem ceniku neni, asi se to chce dojit podivat...)

UT-70A - jak je delane mereni tranzistoru? pise se, ze ho umi, ale
konektor na nem zjevne neni, takze nejaky adapter? Tohle je zatim muj
favorit uz jen proto, ze ho ma GM v ceniku ;)

Metexy - spousta zajimavych meraku, fakt zadny z novejsich modelu nema
normalni mereni vodivosti bez prociku?

Nejake dalsi tipy? ;)

Asi pujdu odpoledne opruzovat do Mikronixu, to vypada na docela rozumne
mnozstvi typu...

Vsem dik za rady

KR