FET dioda

santiago22@centrum.cz santiago22@centrum.cz
Neděle Říjen 10 15:02:23 CEST 2004

Nedavno se tu neco podobneho resilo, FET dioda ze schematu je pouzita pro usmerneni stridaveho napeti a je napajena zapornou vlnu. Tudiz puvodni zapojeni je potreba predelat pro kladne napeti. Jinak FET tranzistory jsou vhodne prave pro to ze maji velmi maly odpor radove setiny ohmu a tudiz se ani moc nehreji i pri velkych proudech. Bezne se delaji
FETY pro 100A. Takze pro dany ucel naprosto idealni.