OT: outlook vs jiny post. klient

Martin Polehla polous@katka.biz
Neděle Říjen 10 12:52:19 CEST 2004

jen k tem spamum.. staci kdyz pouzivate I$E$ a nekam si nechtene
kliknete (nebo chtene tjjedno) a spammer se muze stat i z vas. Jednou se
mi podobna zalezitost prihodila. Nejsem nejaky klikal, co si nedava
pozor a bezhlave klika a cte kazdy majl uz jen proto, ze se sam se
programovanim webu zabyvam. Firewall jsem mel taky pomerne dobre
nakonfigurovany. Nazval bych to posledni kapkou - za den ode me odeslo
prez 5000majlu aniz bych to spozoroval. Nastesti na to prisli na igw a
tak me odstrihly. Kdyz sem se potom pokusil maily oznacit na mem smtp
serveru [kerio winroute & mail] bylo jich tam tolik, ze se program
zasekl. Skonciloto totalnim odmazanim systemu pouzivajciho ntfs ci fat32
a prechod na mnohem spolehlivejsiho a bezpecnejsiho prostredi linuxu.
Nyni jsem celkem spokojeny [pouzival jsem dist. slackware, nyni gentoo].

btw. Nedavno jsem prosel stranku, kde bylo prez 20 navodu na AKTUALNI
diry M$ explorer a jak jich vyuzit, vcetne prikladu typu jak nekomu
uploadovat trojana kliknutim na odkaz atd... jednalo se zejmena o bugy
iframu a activex ..

uzivejte dne
p0l0us