Jak merit s univ. panel. meridlem s jednim zdrojem?

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Sobota Říjen 9 23:20:06 CEST 2004

  Nekde jsem videl jednoduchy menic s 555 za kterou byly dva
kondenzatory, za nima pak jednocestny usmernovac. jestli si dobre
vzpominam tak to vypadalo nejak tak jak je v priloze. Je to jen
princip, bizuterii kolem jsem nekreslil. Uz z principu to ma velkou
mouchu v tom, ze zatez nemuze moc rychle plavat nahoru a dolu. Ale na
vetsi rozbor napajeni pres kapacitory je tu pomerne dobre sladena
komunita :-) Urcite budou schopni rict jestli to vubec muze fungovat.
Alespon pro LCD + 7106.

S pozdravem,
  Novalex

tcc> Zdravim!
tcc> Uz druhy den se snazim najit odkaz na reseni mereni
tcc> univerzalnim 3.5 mistnym meridlem, kdyz chci mit meridlo i mereny
tcc> obvod napajeny ze spolecneho zdroje. Vim, ze to probehlo
tcc> konferenci a nekde je to snad i zverejnene, ale nemuzu to najit.
tcc> Predem diky za veskere info.
tcc>                 Tomas Urbanec