outlook vs jiny post. klient

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pátek Říjen 8 20:28:13 CEST 2004

Hello Prichy,

pátek, 8. října 2004, you wrote:

Já to dělám tak, že mám nainstalovaný program K9, který filtruje spam.
spam se ukládá (v TheBatu!) do zvláštního adresáře, a zároveň se
vyexportuje adresa spammera do souboru spamseznam.txt. V Batu mám
nastavené, že zprávy od lidí uvedených v spamseznam.txt má rovnou ze
serveru mazat a nestahovat. K9 je velice úspěšný, bohužel spam chodí z
různých adres, takže spamseznam.txt stále narůstá :-( ale i tak mi už
spousta spamu nedojde, a smaže se rovnou na serveru.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic