OT: outlook vs jiny post. klient

Ales Martinek amarti@post.cz
Pátek Říjen 8 20:25:07 CEST 2004

Ceske stranky na mozilu jsou http://www.czilla.cz/
Da se pouzit i cita mozilla. Ma vsobe zakomponovan prohlizec a mail.
Nevim jak je to stou konverzi, to sem neskousel protoze jsem hned
zacinal na ni. Ruzne divne softwarove objekty od nejmenovane firmy raci
nepouzivam. Staci kdyz musim diky otcovy pouzivat jeho operacni system.
Prosim zadny flame protoze to stejne nema cenu.

Ales Martinek