Merak (multimetr) - zadelavka na flamewar ;)

Stribrnak email@europeum.cz
Pátek Říjen 8 19:37:13 CEST 2004

Nedavno jsem tady poptaval opravnu na Protek 506, asi jsem ho odpalil sam

takze to je stale vynikajici merak a nedam na nej dopustit. Servis uz jsem
take

nasel. Micronix nebo radiospoj. Vsechny  Vase pozadavky splnuje krom

civkometru. Navic ma teplometr. Prodava GME.

Oprava: nema tranzistometr ale ma slusmetr na kontrolu polovodic prechodu

s vyhodnocenim good nebo short plus normalni prozvanecku s rychlou odezvou.

Civkometr je tam take plus jednoduchy generatorek obdelniku. Fakt dost
dobrej.

Cestmir