HR, globalizace [BYLO: Uz zase vlastni CPU :)]

Petr Stetina petr@lab.cz
Pátek Říjen 8 16:51:51 CEST 2004

Jirka wrote:

> Prinejmensim (tedy krome manipulativni podstaty) formu, tedy ten
> anglickej zvast (anglicky umim a odborne to dost vyuzivam). Drive vsude
> rusismy (chozrascot, perestrojka a janevimcojeste), ted zase
> amerikanismy a spol. Nedavno jsem jednou v navalu smichu kombinovaneho
> se zoufalstvim navrhl "bucket manager"....

# V konferenci hw-news@list.gin.cz je povoleno používat českého,
slovenského a případně anglického jazyka.

Zmenila by se nejak podstata, kdybych ve svem puvodnim prispevku pouzil
misto human resource management treba personalistika?

Petr