Eurorobot 2005

hw-list@mailman.nethouse.cz hw-list@mailman.nethouse.cz
Pátek Říjen 8 12:41:14 CEST 2004

Konecne jsem se objevil na mailu, takze rebiram slovo... ;)

Vcera jsme meli prvni valecnou poradu, kde se probiraly veci pro nove
adepty vicemene nepodstatne (sponzori, prezentace pred EK...).

Takze na robotika.cz se pristi tyden objevi preklad pravidel do cestiny.
Organizaci nasledujiciho rocniku zastituje obcanske sdruzeni (ktere bylo
zalozene za ucelem tahani penez ze sponzoru) ve spolupraci s MFF UK.

Soutez je primarne urcena pro stredni a vysoke skoly, ale asi se da
tolerovat i jiny neprofesionalni tym (nebo do nej nejakeho skolaka
strcit ;). Co se prakticke stranky veci tyce, tymy je vhodne delat <=5
clenu, protoze tolika kouskum se na finale hradi strava, ubytovani a
tak.

Nejaci vysokoskolaci programatori by se u nas asi dali sehnat (existuje
prednaska a seminar o mobilni robotice), takze tihle praxi nezasazeni
lide by se urcite dali zkombinovat s lidmi, kteri jsou schopni tvorit
zelezo (jak mechaniku, tak elektroniku).

Kdyby nekdo ma stedreho zamestnavatele/firmu/..., tak jakoukoliv
podporou nepohrdneme. Stejne tak uvitame napady na vhodne prostory a
podobne.

Vic me v tuhle chvili nenapada. Co se organizacnich zalezitosti tyce,
mame (jakozto ceska poradajici organizace) sve zastupce v jakesi komisi,
takze pripadne dotazy muzu predat.

KR