Pro nove konferujici - hacky a carky

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Říjen 8 13:46:31 CEST 2004

================= Původní zpráva =================
Od (From): mjfox@centrum.cz
Komu (To): "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: Pro nove konferujici - hacky a carky
Datum (Date): 8. 10. 2004 13:22

> Hm, to mi pripomina, kdyz jdu do kramu a u pokladny dostanu uctenku, ktera ma misto ceskych znaku klikihaky a ramecky...
>
> P.K.

Díky, to je přesně o čem píšu. Taková firma moc nedbá na potřeby zákazníka a na své image. U rohlíku to zas tak nevadí, hlavně když je dobý a v okolí stejně neni jiný obchod. Pokud bych takovou účtenku dostal od IT firmy, nebo dopis bez diakrityky s vysvětlením, že kódování působí problémy, nebo žvásty zastírající skutečný problém ..... tak co si o nich pomyslím?
  Rychle pryč od nich, neumí se vypořádat s takovou trivialitou doma, jak potom bude fungovat nabízené řešení - produkt u mne?

Radek