RTC obvody

Magixe magixe@volny.cz
Pátek Říjen 8 10:21:25 CEST 2004

Takže jestli jsem správně pochopil máme asi stejný problém ty krystaly jsem
měl ve dvou "velikostech"

menší a větší -- ten rozměrově větší tam nyní mám
možná že právě zde bude problém. V PDF u DS1307
píší že použitý Q by měl mít kapacitu 12,5pF takže
asi nějaký rozdíl zde bude.
Zkusím ještě Q od Epsona a pod.

Co se týče doladění raději bych tam smrknul po odladění
nějakou pevnou kapacitu protože C trimry se mě nelíbí
nějak k nim nemám důvěru z hlediska rozlaďování.

Druhá věc na kterou mám podezření ohledně zpožďování
obvodu jsou velké rozdíly teplot - mám to jako hodiny
-teploměr na baráku . Možná že i teplotní závislost oscilátoru bude hrát
roli.

Milan Kouzelník