foto ps

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Říjen 8 08:48:26 CEST 2004

Jen pro zajimavost - jake cislo mela ta deska?
--
Rt
  -----Original Message-----
  From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radek Sztwiorok
  Sent: Friday, October 08, 2004 6:56 AM
  To: [HWnews]
  Subject: Re: foto ps

  Napadá mě, zda byl osvětlený lak opravdu dokonale omytý vývojkou. Stane
se, že když to vyndáte příliš brzy zbyde tam skoro neznatelný povlak, který
udělá přesně to co popisujete. Totéž se stane, pokud byla expozice krátká -
zůstane tam skoro neznatelný povlak, kterého už se nezbavíte.

  V žádném případě moc nevěřím na neodleptatelnou měď :-)).

  No tak jsem to po ranu  nasvetlil  jen tak pro zkousku cele ,vyvolal hodil
do chloridu a hle cesticky nejsou ale svrny ano.Tyto skvrny jsou dokonce
odolne i HCl + H2O2.Ocistil jsem smirkem umyl acetonem hodil do chloridu a
skvrny nikde.
  Je pravda jak psal J.R. ,te kvalita desek posledni dobou klesa,casto je
kupuji poskrabane, ale to se da opravit po osviceni fixem.Ale tento proglem
se mi stal poprve tak jsem jen hodil dotaz nezazil-li to nekdo.Samozrejme
ranni zkouskou jsem se pripravil o reklamaci ale alespon mam jistotu,ze vada
nebyly na me strane.

  Jinak dekuji vsem za rady
  Radek

---