Programovani pro deti (WAS: RE: Uz zase vlastni CPU)

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 8 07:40:55 CEST 2004

Ano tohle znam a dokonce jej ten PIC prekladac stale pouzivam - ma totiz
neustale po ruce prehledne info o programovanem MCU a ja jak s tim nedelam
tak casto tak mi to moc pomaha nemusim porad lezt do DS.

A ten jeho system Petr me prave inspiruje ale ve spojeni s tim MCU. Nicmene
prezentovat Petra jako platformu pro uceni na stredni skole je dle meho
trochu pozde - tohle bych bral tak od pate tridy na ZS.

RadekCX