Pro nove konferujici - hacky a carky

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Pátek Říjen 8 07:26:55 CEST 2004

> Tomu nerozumím, co máte proti háčkům a čárkám? Já to spatřuji jako
> obrovskou výhodu. Jak to chcete řešit bez háčků?
>
> Ani jedna varianta mi nepřipadá lepší než háčky a čárky. Navíc jsem
> přesvědčen, že při současném výpočetním výkonu počítačů není nejmenší
> důvod háčky a čárky ignorovat.

Tak to jeste vysvetlete spouste firem ze zemi, kde jim ke spokojenosti
staci 7bit ASCII, pripadne ISO-8859-1...
Asi jste nikdy nepouzival jiny program nez Win ve verzi CZ... Bohuzel
existuje spousta SW, kde cestina pusobi (ruzne velke) problemy, at uz
vubec zobrazeni, vyhledavani, nebo prace s ruznymi kodovanimi tehoz
jazyka...
Tak nakonec stale zustava uzitecne psat bez hacku a carek a vejit se do
tech vsude podporovanych 7 bitu...

Hynek Sladky