foto ps

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pátek Říjen 8 06:56:19 CEST 2004

Napadá mě, zda byl osvětlený lak opravdu dokonale omytý vývojkou. Stane se, že když to vyndáte příliš brzy zbyde tam skoro neznatelný povlak, který udělá přesně to co popisujete. Totéž se stane, pokud byla expozice krátká - zůstane tam skoro neznatelný povlak, kterého už se nezbavíte.

V žádném případě moc nevěřím na neodleptatelnou měď :-)).

No tak jsem to po ranu  nasvetlil  jen tak pro zkousku cele ,vyvolal hodil do chloridu a hle cesticky nejsou ale svrny ano.Tyto skvrny jsou dokonce odolne i HCl + H2O2.Ocistil jsem smirkem umyl acetonem hodil do chloridu a skvrny nikde.
Je pravda jak psal J.R. ,te kvalita desek posledni dobou klesa,casto je kupuji poskrabane, ale to se da opravit po osviceni fixem.Ale tento proglem se mi stal poprve tak jsem jen hodil dotaz nezazil-li to nekdo.Samozrejme ranni zkouskou jsem se pripravil o reklamaci ale alespon mam jistotu,ze vada nebyly na me strane.

Jinak dekuji vsem za rady
Radek