Uz zase vlastni CPU :).

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Říjen 8 01:31:34 CEST 2004

> mozna jsem neco nepostrehl, ale zda se mi, ze:
> - neni nijak reseno MOV (adr)<-konstanta (tedy naplneni "pameti"
konstantou)

Je reseno dokonale. S programem si zavedete i ty literaly (konstanty) a na
rozdil od literalu hned za instrukci jej muzete mit v pameti uplne libovolne
kdekoli, protoze se na nej odkazujete pomoci jeho adresy primo v instrukci.

> - nefunguji rekurze (coz nevadi), ale z preruseni nelze volat funkci
kterou
> nekde vola program (coz uz trosku muze)

Myslim ze funguji :). Staci uvazit to, co mohu udelat s tim, kdyz si v RAM
pisu instrukce, kterym mohu menit jak adresy operandu se kterymi pracuji,
tak i adresy kam skacou :).

> - neni reseno neprime adresovani (napr. pro pole, lokalni promenne funkce
> atp.)

Totez. Mohu mit smerniku co mam pameti a to dokonce smerniky na smerniky az
do nekonecna, pokud si zase v RAM sestavim instrukci. Tim se tady vubec resi
spousta veci.

>   - i kdyz samozrejme lze resit budto samomodifikujicim se programem

Ano, tak je to mysleno a na tom to i hodne cele stoji.

>   - nebo pridanim prislusne instrukce (ale asi to zase zkouplikuje ten
> uzasny popis hratek s RD/WR;-)

Pokusil bych se to komplikovat co nejmene, ale pokud je dobry napad jak a
co, pak proc ne.

--
Jiri Bezstarosti