HR, globalizace [BYLO: Uz zase vlastni CPU :)]

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Čtvrtek Říjen 7 22:36:14 CEST 2004

já mám strojárnu SŠ a když sem se hlásil na místo programátora (tehdá
ještě pascal + ASM x86) u pohovoru si mě vzal starší programátor k PC,
posadil mě tam a řekl: napiš v asm jednoduchou rutinu ktera prohodí y
a z na klávesnici. Za 15minut se vrátil a rezident už chodil. A byl
sem přijat. ale to už je hoodně let. Dneska vás proklepnou na agentuře
otázkama jestli pijete kafe a kouříte a dopadne to "divně" :(

xxx