HR, globalizace [BYLO: Uz zase vlastni CPU :)]

Ales Martinek amarti@post.cz
Čtvrtek Říjen 7 20:39:47 CEST 2004

To je tim ze ten skladnik na to nema glejt. Tim nemuze dokazat ze to umi
protoze nikdo se snim nebude o tom bavit (je to ani nenapadne). Proste
co nemate na papire tak neumite.

Podivejte se na to z pozice budouciho zamestnavatele ktery tohoto
cloveka vidi poprve vzivote. Prijmul by jste ho?
No a ti lidi kteri jsou tam od toho ho tam nepusti protoze by ukazali ze
jsou tam knicemu a oni si musi chranit svoje tepla mistecka.

Ales Martinek