HR, globalizace [BYLO: Uz zase vlastni CPU :)]

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Říjen 7 20:07:46 CEST 2004

Petr Stetina napsal(a):

> PCcek, skladnik apod.) neco umi. Zarazi me, ze se v takovem pripade
> nenecha zamestnat jako kvalifikovana sila a jeste vic me zarazi, jak
> muze fungovat spolecnost, kde ho zamestnaji, kdyz ma lepsi znalosti nez
> lide, kteri jsou tam "od toho"?

Jak podobne napsal uz muj predrecnik, chce byt skladnikem. Navic nema
skolu, takze by ho "human resource management" nevyhodnotil jako
"optimalne vyuzitelny  lidsky zdroj" :-)))

> Mozna mi unikla pointa, ale co ma human resource management spolecneho s
> globalizaci, potazmo s kadrovakem?

Prinejmensim (tedy krome manipulativni podstaty) formu, tedy ten
anglickej zvast (anglicky umim a odborne to dost vyuzivam). Drive vsude
rusismy (chozrascot, perestrojka a janevimcojeste), ted zase
amerikanismy a spol. Nedavno jsem jednou v navalu smichu kombinovaneho
se zoufalstvim navrhl "bucket manager"....

Preberte si to jak chcete, ja o tom nadale nechci diskutovat, nemam to
zapotrebi (techto procesu se nastesti nemusim zucastnovat) a hlavne chci
tuto konferenci ponechat jejimu ucelu.

--
Jirka