HR, globalizace [BYLO: Uz zase vlastni CPU :)]

Petr Stetina petr@lab.cz
Čtvrtek Říjen 7 19:30:35 CEST 2004

Jirka wrote:

> Ze Vam do tohoto OT zasahuju: u manzelky v praci je skladnik, neumi pry ani poradne mluvit a vypada desive, nicmene manzelka s nim konzultuje problematiku relacnich databazi. Onen skladnik to umi radove lepe nez rada manzelcinych spolupracovniku. Je to totiz jeho konicek.....
>
> Diffny, ze....asi to nepotkalo globalizacni frazi "human resource management" (drive kadrovak)....

Abychom si rozumeli: ja nemam nic proti tomu, kdyz nekdo (napr. pucovac
PCcek, skladnik apod.) neco umi. Zarazi me, ze se v takovem pripade
nenecha zamestnat jako kvalifikovana sila a jeste vic me zarazi, jak
muze fungovat spolecnost, kde ho zamestnaji, kdyz ma lepsi znalosti nez
lide, kteri jsou tam "od toho"?

Neco je v takovem pripade evidentne spatne a muzete o tom se mnou
diskutovat jak chcete.

Mimochodem, pracuje vase manzelka ve statnim podniku?

Mozna mi unikla pointa, ale co ma human resource management spolecneho s
globalizaci, potazmo s kadrovakem?

Petr