Uz zase vlastni CPU :).

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Říjen 7 17:58:34 CEST 2004

> "Straslivymi parametrama" ? To je to, ze to v jedne instrukci provede
> matematickou operaci na 32b se dvemi operandy z pameti, ulozi vysledek do
> pameti a jeste podminene skoci a to s predpokladanym vykonem 1MIPS pri dost
> slusne kapacite pameti s tim co bezne koupim okamzite pres pult, tedy dejme
> tomu 2MB FLASH a 2MB SRAM ? To snad neni az tak straslive, znam i horsi
> kousky. I kdyz je fakt, ze fabriku na chipy nemam, tak to jednu desku misto
> jednoho pouzdra zabere a par kacek to stat taky bude, tedy asi jako jedna
> [...]

Kazda idea se ma dotahnout do konce at to stoji co to stoji :-))))))
Ale jinak to je super napad, ktery nema sebemensi chybu. Jen smele dal, vpred a vys :-))))
Kdysi jsem nekde zaslech, ze pokrok je dlazden zneuznanymi genii, kteri jsou ochotni
investovat do svych ideii nejen kvanta casu a prostredku, ale i vlastni osobnost :-(

A co se tyce parametru - spica, hned bych po takovemhle CPU sahl
Male, vykonne s dokonalymi vyvojovymi nastroji - proste nema to chybu.
Uplne stejne jako 3.5 mistny panelovy voltmetr s 10b AD v PICu :-))))

Jirko, je mi jasne jak se valis smichy, ale prestan uz delat z lidi voly

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov