Jak merit s univ. panel. meridlem s jednim zdrojem?

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 7 14:54:00 CEST 2004

Je to opravdu jednoduche, koupi se panelove meridlo s moznosti propojeni
zemi :).

To moje se napaji ze 7 az 12V DC, podle potreby se pripaji na vstup delic
(je na nej misto na desce meraku) a vytrimuje dle slusnejsiho meraku.
Zakladni rozsah je 1V s krokem 1mV se zobrazenim 1000,2000,3000 nebo 4000
pro 1V nastavitelne jumperem a desetinna tecka se jumperem umisti kam je
potreba. Takze pokud chci treba merit do 20V, nastavim si zobrazeni 20.00
(20V) pomoci jumperu a krok zobrazeni je pak 20mV.  Vstupni delic udelam z
beznych odporu 18k a 1k (nebo vetsich, pokud chci vetsi vstupni odpor) a
dotocim to trimrem na meridle na spravne zobrazeni. Zobrazeni je na 4x 7seg.
14mm LED displeji a je mozno si zvolit cerveny ci zeleny (treba pro
rozliseni barvou pro mereni napeti a proudu). Jde o osazenou a ozivenou
desku se 4mi montaznimi otvory v rozich a mistem pro osazeni dvou odporu
jako vstupniho delice. Rozmery i dalsi parametry dopresnim na webu, trochu
mam ted srumec.

Na webu http://www.siliconbrain.biz/ to tedy jeste neni, je to uplne nova
vec. Pokud mate zajem, cena je 790Kc/ks pri 1ks, dodaci termin momentalne
14dni od objednani.

--
Jiri Bezstarosti