Uz zase vlastni CPU :).

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Říjen 7 14:31:46 CEST 2004

> Kazdy ma delat to, co "pouzitelne" umi ci zvladne.

Fajn, tak se toho drz :-))))

> [...]
> menu s logikou houpaciho kone, ktery si Vy pak koupite ? Hrozna tot'
> predstava. Uz jste videli pracku s LED displayem a obnovovaci frekvenci
> zobrazeni tak nizkou, ze to vylozene rve voci ? Ne ? Ja Vam ji ukazu. To je
> na urazeni pracek s prominutim az u samotne prdele. Jedete nocni Prahou a na
> herne sviti napis s jackpotem "IntErr" - moc prima :). Automat na kafe,
> ktery po kazdem vydani kafe vypise "Timming error ?".
>
> Furt jeste chcete tech 28 lidi z tisice navic k tomu poustet ? Spise bych z
> tech 2 z tisice jeste jednoho vyhnal :))).

Jirko mas jiste v mnohem pravdu, ale to jeste neznamena, ze ji mas absolutne.

Diky ZX-xxxx se dostal pocitac k mnoha lidem, kteri by jinak obdivne vzdychali
pred klimatizovanymi saly. Fajn, pourazej jim pracky, ale pak by me zajimalo,
jak se byvaly pilot vrtulniku dostal k PICkam :-)))))

Takze si sklidni hormona, nejsi zadny spasitel, ale jeden z mnoha, kteri se v tomto
oboru protloukaji. Nejak se mi nechce verit, ze kazde tve ditko je natolik bezchybne :-)))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov