Uz zase vlastni CPU :).

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Říjen 7 14:27:55 CEST 2004

Tohle me znacne pripomina instrukcni kod ridicich pocitacu HP1000 (neboli
ADT4500 v ceskem provedeni :o)
16 bit kod, 1bit priznak neprimeho adresovani, 4 bity Op.kod,1 bit priznak
nulta/bezna stranka,10 bitu prima adresa,
32kword adrsovatelny prostor, odskok do podprogramu si nahral na zacatek
navratovou adresu, a vracel se neprimym skokem na tuto adresu.

V Melnicke elektrarne to snad jeste funguje :o)

Danhard