Elektromer Landis+Gyr

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Říjen 7 12:56:55 CEST 2004

Prohledejte archiv konference, uz to tu nekolikrat slo. Ten IR interface je snadno realizovatelny pomoci udelatka, ktere prevede IR na RS232 a pak uz si muzete s elektromerem vesele povidat z obycejneho PCcka.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: jschvab@seznam.cz [mailto:jschvab@seznam.cz]
Sent: Wednesday, October 06, 2004 10:58 PM
To: HW news
Subject: Elektromer Landis+Gyr

Zdravim konferenci...

Mel bych jeden mensi dotaz. Ma nekdo ze zde pritomnych zkusenosti se ziskavanim dat z elektromeru Landis+Gyr typ ZMD410CT44.2407 (neco dale rika link http://www.landisgyr.com/en/ele/dsheet/7102000062_en.pdf ale stale to neni dost na to abych mohl vyresit problem)  nebo vubec vseobecne s touto firmou pripadne ziskavani informaci z elektrommeru. Pokud jsem spravne pochopil tak ma na sobe elektromer jakysi slot pro komunikacni interface, ale ten si z cenovych duvodu nemohu dovolit vyplnit napr. RS232. Dale ma elektromer 4 spinaci vystupy u nichz by me zajimalo co z nich dostanu. Dale jsem vyzkoumal ze na elektromeru je cosi jako infraport, ale jiz se mi nikde nepodarilo ziskat nejakou specifikaci toho co mi z nej poleze. Mim cilem snazeni je ziskat z elektromeru alespon informace o spotrebovanych kilowathodinach (jak pro jalovy tak pro cinny vykon), pripadne neco dalsiho.

Pokud by mel nekdo ze zde pritomnych _cokoli_ k dodani k vyse zminenemu byl bych nesmirne vdecen protoze se zadanim sem dostal nesmirne malo informaci a stale to nestaci ani na ucelenou predstavu o strukture zarizeni.

Děkuji,

Jan Šváb

-=SCHVAB=-